• 404 Pagina niet gevonden

De door jou opgevraagde pagina is of verwijderd of hernoemd en kan niet getoond worden.

• Natuurijsbaan

IJsbaan Leimuiden is gesloten

IJsclub Nut & Vermaak beschikt over een 400 meter natuurijsbaan en een krabbelbaan. Zodra de ijs- en weersomstandigheden het toelaten zal de baan voor het publiek geopend zijn.

Toegangsprijzen

Om gebruik te kunnen maken van de ijsbaan zijn de volgende toegangsprijzen van toepassing:

Leden:
    • Overdag: gratis
    • 's Avonds: € 0,50 (toeslag verlichting)
    Niet-leden:
    • Overdag:
      • t/m 15 jaar € 2,50
      • vanaf 16 jaar € 5,00
    • 's Avonds: (inclusief toeslag verlichting)
      • t/m 15 jaar € 2,00
      • vanaf 16 jaar € 4,00

LET OP: Alle communicatie over de natuurijsbaan is onder voorbehoud. De opening van de ijsbaan is afhankelijk van de ijskwaliteit en weersomstandigheden. Voor het laatste nieuws hou de website in de gaten, volg ons op Twitter en like ons op Facebook.

IJsclub Nut & Vermaak

Kerklaan 86

2451CH Leimuiden

Evenementen

Tijdens de opening van de natuurijsbaan kunnen er verschillende evenementen georganiseerd worden. Hierbij kan je denken aan kortebaan wedstrijden, marathons, schaatslessen en nog veel meer. Alle informatie hierover word geplaatst op de website en onze sociale media kanalen.

LET OP: De opening van de ijsbaan en de planning van evenementen is afhankelijk van de ijskwaliteit en weersomstandigheden.

Lid worden?

U kunt zich ook opgeven als lid van de ijsclub. Dit kan bij de kassa of via ledenadministratie@ijsclubnutenvermaak.nl. De volgende prijzen zijn dan van toepassing:

• Gezinslidmaatschap: € 9,00 per jaar (hoofdlid, partner en kinderen jonger dan 16 jaar)
    • Thuiswonenden kinderen ouder dan 16: € 4,50 per jaar (mits op het woonadres een hoofdlid is)
    • Eenmalige inschrijvingskosten € 9.00

Lidmaatschap geeft recht op:

• Tijdens ijsperiodes gratis toegang op de landijsbaan van Nut en Vermaak (muv avonden waarbij een kleine bijdrage wordt gevraagd ivm de verlichting)

• Ontvangst van het clubblad

• Deelname aan de sportactiviteiten van Nut en Vermaak*

* Schaatsen onder begeleiding van trainers in Leiden en Haarlem, skeeleren, fietsen, conditietraingen enz. (aan deze sportactiveiten zijn mogelijk kosten verbonden).

Schaatsen op natuurijs

Op natuurijs schaatsen blijft altijd een risico, gelukkig houden bij Nut & Vermaak de ijsmeesters de situatie scherp in de gaten zodat er veilig geschaatst kan worden.

Gaat u schaatsen op sloten en meren? Zorg dan dat u goed bent voorbereid. Schaatsen.nl heeft enkele zeer belangrijke tips voor u opgesteld. Klik hier voor de: twintig gouden regels voor veilig schaatsen op natuurijs.